آموزشنقد درسنامههای ادبیات عمومی و پیشنهاد و راهکارهایی برای بهبود یادگیری فراگیران [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 233-248]
ا
ابوتراب خسرویواکاوی نسبت میان موجودیت و روایت زمانی (مطالعۀ موردی: داستانهای ابوتراب خسروی) [دوره 9، شماره 2، 1398]
احمد شاملومفهوم «زمان اساطیری» در شعر شاملو و اخوان ثالث [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 207-234]
ادبیات تطبیقیناسامانگی ادبیات تطبیقی در ایران [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 81-112]
ادبیات معاصر فارسینقد درسنامههای ادبیات معاصر نثر؛ با نگاه به سرفصلهای درس [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 113-136]
ادبیات مهاجرتبرساخت گفتمانی هویت و شکلگیری روایتهای زنانه در فضای بینابینی فرهنگی در یادنوشتهای زنان مهاجر ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 9-29]
رالف والدو امرسونمعنویت اکولوژیک در مجموعه اشعار سهراب سپهری و رالفوالدوامرسون با تکیه بر عنصر «آب» [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 287-312]
راه آساننقد درسنامههای رستم و اسفندیار در شرح تعابیر و ابیات [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 213-232]
رستم و اسفندیارنقد درسنامههای رستم و اسفندیار در شرح تعابیر و ابیات [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 213-232]
رمانتیسمنقد و ارزیابیِ منابع و درسنامههای مکتبهای ادبیِ جهان [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 187-212]
رمان عامهپسندبررسی و مقایسة هویت اجتماعی زن در رمانهای نخبهگرا و عامهپسند زننگار در دهة هفتاد شمسی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 339-362]
رمان نخبهگرابررسی و مقایسة هویت اجتماعی زن در رمانهای نخبهگرا و عامهپسند زننگار در دهة هفتاد شمسی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 339-362]
رمزگاننشانهشناسی ترانههای اجتماعی فارسی: مطالعۀ چند نمونه شاخص [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 313-338]
روایت زمانیواکاوی نسبت میان موجودیت و روایت زمانی (مطالعۀ موردی: داستانهای ابوتراب خسروی) [دوره 9، شماره 2، 1398]
روایتهای زنانهبرساخت گفتمانی هویت و شکلگیری روایتهای زنانه در فضای بینابینی فرهنگی در یادنوشتهای زنان مهاجر ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 9-29]
روش تحقیق و مرجعشناسیآسیبشناسی و نقد درسنامههای روش تحقیق در ادبیات فارسی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 157-186]
نشانهشناسی اجتماعینشانهشناسی ترانههای اجتماعی فارسی: مطالعۀ چند نمونه شاخص [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 313-338]
نظریهسازیناسامانگی ادبیات تطبیقی در ایران [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 81-112]
نظریۀ رمانزایش نخستین رمان فارسی از بطن قهرمان مسئلهدار [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 125-154]
نقدنقد درسنامههای ادبیات معاصر نثر؛ با نگاه به سرفصلهای درس [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 113-136]
نقدنقد درسنامههای ادبیات عمومی و پیشنهاد و راهکارهایی برای بهبود یادگیری فراگیران [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 233-248]
نقد بومگرامعنویت اکولوژیک در مجموعه اشعار سهراب سپهری و رالفوالدوامرسون با تکیه بر عنصر «آب» [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 287-312]
نقد پسااستعماریبرساخت گفتمانی هویت و شکلگیری روایتهای زنانه در فضای بینابینی فرهنگی در یادنوشتهای زنان مهاجر ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 9-29]
نقد تاریخپایهایدرآمدی بر اندیشۀ میهنگرایی ایرانشهری در شعر ملکالشعراء بهار [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 263-285]
نقد و آسیبشناسیآسیبشناسی و نقد درسنامههای روش تحقیق در ادبیات فارسی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 157-186]
و
وصفوصف و جایگاه آن در شعر بهار [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 181-206]
ه
هژمونی فرهنگیبرساخت گفتمانی هویت و شکلگیری روایتهای زنانه در فضای بینابینی فرهنگی در یادنوشتهای زنان مهاجر ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 9-29]
هوشنگ گلشیریسیر تحوّل «نقش زن» در داستانپردازی هوشنگ گلشیری: یک شاخصة سبکی و فکری [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 87-109]
هویتنشانهشناسی ترانههای اجتماعی فارسی: مطالعۀ چند نمونه شاخص [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 313-338]
هویت اجتماعیبررسی و مقایسة هویت اجتماعی زن در رمانهای نخبهگرا و عامهپسند زننگار در دهة هفتاد شمسی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 339-362]
ی
یادگیرینقد درسنامههای ادبیات عمومی و پیشنهاد و راهکارهایی برای بهبود یادگیری فراگیران [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 233-248]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد