امنخانی، عیسی (1396). آسیبشناسی درسنامههای ادبیات معاصر منظوم. ادبیات پارسی معاصر، سال هفتم، ش. اول، صص. 3-28.
عمارتی مقدم، داوود (1396). آسیبشناسی کاربرد نظریههای مدرن در تدوین درسنامههای بلاغی. ادبیات پارسی معاصر، سال هفتم، ش. اول، صص. 29-47.
فتوحی محمود (1396). نقد درسنامههای سبکشناسی و پیشنهاد دو درس سبکپژوهی و سبکورزی در رشتۀ ادبیات فارسی. ادبیات پارسی معاصر، سال هفتم، ش. اول، صص. 49-69.
قاسمیپور، قدرت (1396). آسیبشناسی و نارساییهای درسنامههای نقد ادبی. ادبیات پارسی معاصر، سال هفتم، ش. اول، صص. 71-95.
یاوری، هادی (1396). نقد و بررسی درسنامههای متون ادبی-تاریخی. ادبیات پارسی معاصر، سال هفتم، ش. اول، صص. 121-142.
Braslavsky, C. (2003). The curriculum.
Diamond, R.M. (1998) Designing and Assessing Courses and Curricula: A Practical Guide. San Fransisco: Jossey-Bass.
Fraser, S.P., Bosanquet, A.M. (2006) The Curriculum? That’s just a unit outline, isn’t it? Studies in Higher Education, 31(3), 269-284.
Kelly, A. V. (2009). The curriculum: Theory and practice (pp. 1–55). Newbury Park, CA: Sage.
Marsh, Colin J. (2009). Key Concepts for Understanding Curriculum Teachers' Library (London, England); 4th Ed.
Pinar, William F. (2003). international handbook of curriculum research.
Smith, M. K. (1996, 2000) ‘Curriculum theory and practice’ the encyclopedia of informal education, www.infed.org/biblio/b-curric.htm.